FLYTTPACKA IDA!!!!!

Fan jag lovade mig själv att inte hamna här och sa åt Elin
att jag hade dataförbud. Nu har jag plockat fram
alla grejer jag ska packa så snart
kommer jag stå med trycksvärta på fingrarna.
Usch va jag hatar att flyttpacka!

Nåjå jag har i alla fall varit till Therese och ätit lunch
med henne och Johanna. Mycket gott med tigerräkor
och crabsticks i creme fraishe sås och spagetti.
Sen fikade vi och surra ett tag. Vid 15.00 klädde vi på
Lucas och Therese sprang till dagis och hämtade
hem Linus. När jag gick till bussen kilade dom vidare
till bwc där Lucas hade tid 15.30.

Väl i stan mötte jag Elin och Isak. Vi gick på systemet med en gång och
jag hade beslutsångest. Blev en stor smirnoff apple  som jag och Elin skulle dela på.
Sedan stor Jäger och två cider eftersom jag hade nån cider å vin hemma redan.
Sedan skulle Elin på H&M och då gick jag och Isak till Max och lämnade nyckel till
Linn medan Elin sedan sprang upp till bussgods å hämtade en jacka hon köpt
på Tradera. Jag och Isak gick till Frasses och inväntade Elin för vi skulle äta middag där.

Sen blev det rådhuskiosken för att sen dra sig hemåt och här sitter jag nu.
Skit jag borde packa nu. Nån som vill hjälpa?


Kommentarer
Postat av: hanna

jo du var med på rasterna i sexan och i sjuan var du ju med oss. vi umgicks ju allihopa hela sjuan och framförallt sommaren efter :)

2009-02-24 @ 19:51:44
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha ida ida ida ;P vad var det vi sa, packa en timme innan flytten låter väl bra ;)

2009-02-24 @ 20:19:17
Postat av: Elin

Haha DATA FÖRBUD UNDA DAM!!!

Jag och Isak hade kunnat komma om vi orkat men nu är vi lata eller Isak sover och jag är för lat... :D

2009-02-24 @ 22:17:54
URL: http://www.nogg.se/kiiwi
Postat av: Karolina

Ska jag måste komma dit och fixa det åt dig?!? skärp dig nu och gör klart detta! kram!

2009-02-25 @ 08:37:28
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0