En medalj till Mattias

Var arg som fan på honom igår när jag kom ner till Umeå igen med tåget. Han kunde inte hämta mig, han ville inte säga vad skulle göra istället så jag fick ringa Käthie så hon hämtade och skjutsade hem mig, kändes rätt pinsamt.

Precis när jag ska gå och lägga mig kommer han hem och jag skrek och var arg som sedan blev tårar såklart. Pratade en hel del och klockan blev alldeles för mycket och jag som skulle upp tidigt. Nåjå, han kunde se förbi son stolthet och talade om att han inte har varit tillgänglig senaste året och att han har sett men inte vetat vad han ska göra. Han verkar också ledsen.(?) När han berättade allt det här så lättade en stor sten från mina axlar, jag har bara känt mig nertryckt och inte alls speciellt stor när jag har varit här hemma.

Jag har ju varit så taskig med min käre sambo/ex osv. så jag måste ju tala om när han är bra också, det finns inte bara dåliga egenskaper hos honom men han har gjort mig mycket besviken senaste tiden. Jag har väl inte varit speciellt tillbaka heller men just nu känns det ju bra i alla fall. Kom hem från jobbet och han har skrivit en lapp att han är på gymmet. Dock sa han ingår att han inte behöver redovisa för mig vart han är och jag sa, "det är okej" men ändå finns en lapp när jag kommer hem. Har han börjat lyssna först nu efter nästan 3 års tid? Då det är för sent.

Nåjå, har sagt upp mig nu och jobbar min sista dag den 6 mars så strax efter det flyttar jag in hos pappa i sävast, inget jag ser speciellt mycket fram till men vad kan jag göra? Hade gärna haft egen lägenhet och jobb men nu får jag stå ut att bo med pappa och lillebror.

Nu ropar tvätten. Hoppas ni har en trevligare helg än mig med jobb, tvätt och städ.
Vad är era helg planer?



Update
Pratade med chefen och såg att jag har pass i mars
trots att jag gärna ville slippa dom.
Har ett pass måndag den 2 mars som inte känns sååå
jävla givande att jobba. Nån som vill ha de?!
;)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Man saknar inte kakan förrän den försvunnit. Det är så lätt att låta tiden gå och tro att allt kommer ordna sig i slutändan. man är två stycken i ett förhållande. kram

2009-02-06 @ 20:17:53
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Karolina

ps, jag tror man ska bygga ännu en maxresturang här i växjö, så här kan du få jobb!! Flytta hit! kram

2009-02-06 @ 20:18:34
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0