dilemma avklarat!

Med tanke på att jag fortfarande bor ihop med Mattias så känns de inte alls konstigt och eftersom att jag är sjuk så blir det äta ute med Mattias och sen åka hem och krypa ner i soffan. Fira och fira alla hjärtans dag är väl inte riktigt vad vi kommer göra.

Har feber men vägrar ligga en dag till i sängen så jag har packat ner alla glas och grejer som varit i mitt vitrinskåp och packat lite annat smått och gott. Jobbigt att flyttpacka när man måste tänka och dela upp allt. Sist packade jag bara allt varesig de var mitt eller Mattes. Datarummet ser nu mer ut som ett förråd, där jag sitter med ett skrivbord och en massa kartonger och en labyrint för att ta sig till datorn. kommer bli mer och mer så eftersom jag inte ens har packat en bråkdel av grejerna. Ska försöka få ut Mattias skrivbord in till sovrummet så att det blir mer utrymme. Nu blir det att fortsätta packa grejer och sen slänga sig i duschen. Svettas som faan (beror på febern) och sen fryser jag.

Nåjå, ha en trevlig alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: hanna

hoppas ni får en trevlig middag även om ni fortfarande inte är tillsammans :) kan ju vara ett fint avslut på förhållandet om inte annat.



jadu, undra varför man ser smalare ut om det är taget uppifrån? jag har alltid tagit uppifrån men det började med att jag ville se kortare ut. du vet jag har ju alltid varit längst i klassen innan grabbarna började växa. så där av kommer min vinkel, med åren märkte jag att man även såg smalare ut vilket var ett stort plus i kanten, tihi ;)

2009-02-14 @ 15:47:13
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: carmenciita

jag förstår inte riktigt.. ska du flytta tillbaka till boden eller bo kvar dära? .. nnu är jag tillbaka så vi ses igen när det är måndag här på bloggen :)..

hoppas det är bra med dig Ida, och jag antar utmaningen ska göra den sen idag :) .. Kram på dig! hoppas packandet går bra!(kramar om)

2009-02-16 @ 13:41:13
URL: http://carmenciita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0