Mary Kay

Fick mina produkter i tisdags och min hy är redan mycket mjukare och inte alls lika torr.

      


Bjuder på en bild av mig själv taget efter 5 nångång
på morgonen innan jag åkte upp till Boden.

Sitter och fryser/svettas som en tok, är inte alls frisk.
Har feber och mina leder värker och halsen gör ont.
Hostar slem och är täppt i näsan. Det kommer inte bli jobb imorgon.
Förlåt Magnus att jag lämnar er i skiten imorgon men jag hoppas
ni klarar er utan mig ändå. Jag mår verkligen inte bra. Sa redan idag att jag inte
kände mig som mig själv och mådde inge bra så jag hoppas ni kan förlåta mig.
Blir sängen nu med en gång.


Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ge

Så du e hemma nu?? Va kuuul! :D Hur känns det? Förutom förkylningen.. Krya på dig!

2009-02-13 @ 02:40:00
Postat av: Ida

nej Lisa jag är inte hemma. de där tog jag innan jag åkte upp när jag fyllde år. Kanske var lite otydlig.

kommer upp den 1-2 mars

2009-02-13 @ 12:31:02
URL: http://iidastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0