Påtvingad updatering!



Börjar inlägget med bilder på mig och min braiga skatebord åkning. =)
Hittade en skateboard utanför dörren en dag och snälla lilla Viktor hade ju kamera och fångade dom härliga ögonblicken.

Jag och Jonas har varit på Teknikens hus också.



Bildbevis!
Det var riktigt kul. Gjorde papper och en kartong. Jonas fick ett fint diplom på SSAB stationen.
Då vi skulle lämna stället gick jag in i butiken deras och hittade en humörsring som Jonas köpte till mig.

Jag vet fan inte vad jag ska skriva!!

Jo jag har blivit stoppad av polisen idag. Jag och Viktor tog varsin bil in till stan och skulle tanka. På vägen hem kör Viktor före mig och helt plötligt bara bromsar han och kör in mot sidan. Jag tar tillfållet i akt och kör om.
AJA BAJA Ida, då ser jag snuten och pall nitar. Han vinkar in mig och Viktor kör förbi.
Vilken tur att det bara var körkort och nykterhetskontroll.
Det är första gången jag blev stoppad =)) Shit var skjukt skakis efteråt och när jag kom hem och parkerade bilen pratade jag med Viktor innan jag stängde av den så jag hade inte i nån växel så när jag stängde av bilen rullade den fortfarande. HAHA.. Viktor skrek utanför bilen att jag skulle bromsa! =) Som tur var hände inget me bilen, bara mitt hjärta. Var skakis en bra stund efteråt, snacka om att jag har respekt för Polisen. Tänk om jag hade bott ihop med en Polis hur skakis jag hade varit varje dag! =) HA HA HA



Uppdatering på vikten.
Nu är det 6 kg och 9 cm i midja =) Jag har dock fuskat förra veckan och varit sjuk så jag har inte varit ute på prommis, PLUS ett SJUKT stort skavsår på höger häl :(
Nu är det bara att rycka upp sig och köra så det ryker!

Har lovat Jonas att jag ska spöa honom i skip-bo så jag ska kila nu.

Hoppas att uppdateringen dög, Johanna, Camilla, Robban och Stockholm :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0