Kameran är back in business


Äntligen har jag hämtat kameran i Umeå så nu ska ni få lite bilder på bloggen också.

Igår var jag och Jonas till Luleå och köpte present till Viktor som har fyllt år men vi var i Enköping då så vi får ge honom de nu. Jag köpte även hörlurar till datorn så Jonas slipper gnälla på min musik jämt och jag slipper höra han knappa på sitt tangentbord i 190km/h. Vi var även in på Lagerhouse och köpte ljus och fat till. =) Varför vi egentligen for till Luleå var för att hans iPhone har lagt av. Den är glapp, stänger av sig själv och vill inte starta ibland. Nu får han ha min gamla telefon..HAHA, första gången jag får ha en bättre telefon än honom...=)

På kvällen blev jag bjuden på palt hos Helena och Björn. Mycket gott, och de var första gången hon gjorde palt. Sen spelade vi rock band men på wii vilket jag inte alls är särskilt imponerad av. Själv är jag en xbox fan! Det gick iaf rent åt helvete, det var glapp i baskaggen så den ville inte riktigt och Björn höll på att gå i taket för att de inte fungerade. Vi bytte men de gick lika dåligt för mig och Helena på trummor. Nej, tacka vet vi gitarrer!!!! Vi la ner de och spelade Guitar Hero 2 istället, vilket jag inte hade testat förr. Fick mig en uppläxning av Björn som sa att jag var tvungen att spela på Hard för att jag var för bra för Medium. Men jag hade bra argument och sa att de är så tråkigt då man missar hela tiden. Dock fick jag inte spela på medium iaf. Vi fick spelkramp och tog en fika paus och slog igång en film.

När jag kom hem hoppade jag i duschen för jag och Jonas skulle upp 6:15 för att han hade röntgen tid på sunderbyn och det är även anledningen till att jag är vaken denna tid. Dock började jag skriva vid 8.30 men hade ingen aning om vad jag skulle skriva.

Jag vill ägna några rader till min nyfunna vän Linda. Jag har sjukt roligt med du. Hon är världens finaste och roligaste!!! Inte en tråkig stund med henne, och hon ger mig sjukt mycket positiv energi. Så tråkigt att du ska bo i Umeå bara, jag tycker att du kan flytta hit och inte dra med Robert till Umeå.




Like always!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0