Elstockholmo...

Klockan ringde och jag gjorde mig klar för att resa till Stockholm, Max skola steg 1.

Dagen började ju bra. Vi var i tid jag och Martina och jag pikade Viktor för att han hade försovit dig. Då vi kommer till Kallax hade vi kollat fel på biljetten och planet haqde gått för 15 min sen. Som tur var hade Luleå också kollat fel så vi var alltså fyra som missade planet, plus då Viktor.

Tjorv med biljetter och ombokning men vi kom med planet som gick 10.00 och kursen började 11.00 vilket betyder SEEEEN första dagen. Nåjå vi kom fram mitt i lunchen och hade i stort sett inte missat nåt, som tur var.

Det var riktigt intressanta uppgifter vi fick göra medan andra var lite mer blurriga. Men de är ju inget en maxare inte kan lösa. Våran kursledare Jonas följde oss till hotellet så att vi skulle hitta och där blev de mat, gruppuppgiften och nu sitter jag här och har snott min rumskompis(Kajsas) dator medan hon står i duschen.

Ska strax sov men jag tänkte dra en rapport från min äventyrsfyllda dag.

Blir nåt sms till min Darling där hemma då han kommer hem från jobbet sen kanske ett snack med Kajsa.

Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0