"Hjälpredan" Ida


Imorse ringde klockan och gissa om jag var trött?
Ohh ja men det var bara att kliva upp för jag skulle äta lunch på stan med Hanna.
Då vi hade ätit for hon och handlade lite inför festen hon ska ha imorgon. Eftersom jag jobbar imorgon så sa vi
att vi skulle träffas idag istället eftersom hon fyller år på söndag och som sagt har fest imorgon.

Hon följde med mig hem till mamma för jag skulle sköta om Jansson och släppa in/ut honom och ge mat till kattskrället.
Där så gick vi igenom massa musiktävlingar och sen skulle Hanna hem och baka, göra smörgåstårta och lite snittar.
Jag erbjöd mig att hjälpa till eftersom mina planer sprack och Jonas jobbar fram till 22.
Nu sitter jag här och har hjälpt henne med snittar, smörgåstårta och massa lekar.
Bullarna har hon gjort själv men jag har hjälpt till att äta upp de ogräddade kanterna. =) Nu kommer jag vara lagom härlig i i kistan tills de att Jonas kommer hem. Usch va jag tycker synd om honom.

Nej nu ska jag börja dra mig hemåt och göra nå mat och kanske slå igång en film och
tycka synd om mig själv som är helt själv en fredagkväll.

Tack för en jätte trevlig dag Hanna.



Kommentarer
Postat av: hanna

tack själv sötnos, du är verkligen helgens hjältinna :D



haha, så det blev den bilden? visste inte att du satt och bloggade här hos mig :p

2010-04-02 @ 21:23:47
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0