Vad gör jag vaken nu?

Det kan man ju fråga sig. Har egetligen möte på jobbet imorgon 9-10 men tror ni jag har tagit mig i säng? Kommer aldrig orka upp imorgon så jag "glömde bort" "hörde inte att telefonen ringde". Ibland måste man få dra en fuling.

Nu är Hanna nöjd och glad. Hon har äntligen fått mig att använda blogg.se istället för nogg.se. Så allt är hennes förtjänst och hon har ju fixat hela headern och allt.

Nu är det dags för mig att uppsöka sängen. Åter imorgon och då blir de ett bra inlägg plus bilder, måste bara lära mig hur bloggen fungerar!

Kommentarer
Postat av: Elin

HAha mycket fint, skulle också vilja använda blogg.se i stället för bajs noggen, men då måste jag visa allt för hela världen och det är inte så bra att göra det just nu och framöver.

2009-01-13 @ 12:44:20
URL: http://www.nogg.se/kiiwi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0