utmanad

Jag blev utmanad av: Elin

4 av mina favoritprogram på TV:

♥ Heroes
♥ Gossip girl
♥ Sex and the City
♥ Vänner

4 saker jag gjorde igår:

♥ Gick till stan med pappa och Marcus
♥ Köpte en tröja och lampa
♥ Såg på tv, bla. handbollen Sverige - Korea
♥ Bloggade

4 saker som jag ser fram emot:

 
♥ Få åka till Boden när jag fyller år och träffa familj och vänner
♥ Isaks 1-årsdag
♥ Flytta hem igen
♥ Resa

4 av mina favoritrestauranger:

♥ Ming
♥ Oleary´s
♥ Panelen
♥ Snabbmats restauranger (vad kan jag säga? jag är beroende)

4 saker på min önskelista:

♥ Pengar
♥ Resa utomlands
♥ Hitta ett bra jobb och en lägenhet i Boden
♥ Att hur det än blir mellan mig och Matte, att vi båda ska må bra

Jag lämnar vidare utmaningen till:
Hanna
Maria
Petra
Issa
Isak
Karro
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0