rubrik?

Ibland har jag helt idétorka på vad jag ska ha för rubrik eftersom att de egentligen inte handlar om nåt speciellt.. Just nu sitter jag och väntar på att pappa och lillebror marcus ska komma hit. Dom ska vara fredag-söndag, ska bli kul. Kanske borde gå å duscha sen jobbet å fixa lite i lägenheten, men äsch, de hinner jag med.
    

  Marcus                                         Pappa                                           Jag

Syns de att vi är släkt?

Har upptäckt att jag har rätt okej antal med läsare och idag fick jag en kommentar av nån helt okänd men alltid kul med kommentarer så ni som sitter å tjuvläser, släng in en kommentar så jag vet vem ni är! Om ni har egenblogg så tjänar ni en till läsare. Ni förstår jag är är trogen bloggläsare, just nu läser jag 17 olika bloggar, endel bättre än andra men jag följer dom. Så kom igen, jag säger som Hanna, KOMMENTERA MERA!

Imorgon är det jobb 10-18 som gäller och sen handboll på 4an 18.30. Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Evelina

ja kärlek är inte lätt! =)

haha ne vi har ju inget annat val än att kämpa - gifta som vi är =)

2009-01-16 @ 20:13:25
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: hanna

klart det syns att ni är släkt, tycker ni är rätt lika. trots att du mest är lik anita ;) men marcus är ju tony upp i dagen :)

2009-01-17 @ 01:28:29
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: hanna

fest i mars? det får vi se då, beror helt på ekonomin och hur mycke jag har i skolan ;p men kul låter det :D

2009-01-17 @ 01:29:34
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0