rotation och ommöblering

Precis som det låter. det så kallade datarummet kommer nu mer bli mitt rum. Mattias skrivbord åker in i sovrummet och det blir hans rum. Vi har nu separata sovrum och då behöver vi aldrig prata. ska sätta mina kläder i garderoben här inne i datarummet och fixa till så jag inte behöver ha mina kläder i hans rum. jag har allt jag behöver, Dator, TV och en säng. kommer bli kanonbra. Matte däremot har bara en madrass å sova på, men jag bryr mig inte. Vi är inte vänner, vi är inte tillsammans, vi är sambos utan att prata med varandra.

Kanske inte speciellt bra att blogga i ilska men just nu måste jag få skriva av mig. Sen är de ändå ingen som läser å dom som väl läser bryr jag mig inte om dom vet. ni som inte känner mig kan dra. ni behöver inte läsa om mitt värdelösa liv för att era att verka ska kännas mer betydelsefulla.

jag bryr mig inte om någon annan än mig själv. Jag är så jävla EGO.

Kommentarer
Postat av: hanna

så jävla trist att det blivit som det blivit mellan er, men kanske var det ödet? jag tror du kommer må bättre utan honom sen även om det är jobbigt nu.



tänker på dig!

2009-01-28 @ 00:08:58
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Elin

Men Gumman hur mår du egentligen, du vet att du är välkommen hit när som helst, Nu åker du ju endå till Boden i helgen, men då du kommer tillbaka kan du ju komma hit om de blir jobbigt att bo med Matte. Är bara så himla tråkigt att det blivit så hära, jag trodde alltid skulle vara tillsammans men men Livet går ju vidare brukar man ju säga så. Du kommer bli glad och Lycklig igen de kan jag lova. Vi Älskar dig och Isak skickar massa Pussar och kramar å jag likaså

2009-01-28 @ 00:15:07
URL: http://www.nogg.se/kiiwi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0