rekord

Jag gillar att de är många som börjar läsa min blogg men vart är kommentarerna?

åhh, nu är det snart dags för tågresa till boden. Vid denna tid imorgon står jag nog i kassan på jobbet med massa fylleskallar. sen klockan 4 får jag äntligen sluta och gå hem för en varmdusch för att sen gå till tåget.

haha, jag som inte skulle skriva nå mycket mer innan Boden. Jag har egentligen inget intressant att skriva men vafan jag skriver ändå. blir nog ett inlägg imorgon innan jobbet också.

nu ska jag lägga mina bhar i blöt och sen duscha bort svett å flottlukt från jobbet. Sen på med min nya sköna pyjamas och sen soooova. Hoppas dock jag kan somna i natt.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jooba lugnt och sov gott, bara ett arbetsplats kvar, för oss båda sedan är det helg! Kram!

2009-01-30 @ 06:43:15
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Sara

vart är det du jobbar nånstans ? :) , bara så du vet nöter jag din blogg på jobbet, du vet silentium har man inte mkt att göra haha , så gillar att du uppdaterar oftare nu!

2009-01-30 @ 10:37:44
URL: http://carmenciita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0