mot tåget

Snart, om ca en timme ska jag väcka Mattias. Han var så snäll och sa att han kunde skjutsa mig. Säger han nej då jag väcker honom så MÅSTE han ändå skjutsa mig för jag hinner inte gå. Annars tar jag bilen och han får gå till tågstation och hämta den. Nåjå, nu har ju inte de hänt och han har ju faktiskt lovat.

Hade en lång diskussion idag och för första gången visar han att han också är ledsen. Dock säger han att han är ledsen för att jag är det men vi vet ju alla att de är en ursäkt. Killar gråter ju inte (?) inte machokillar i alla fall.

Jag har packat klart och nu ska jag bara vänta så jag tänkte att jag bloggar en sväng. Kanske är det nån stackare som sitter sönmlös och nattsuddar precis som jag och vill läsa just min blogg. Synd för den personen, för jag har inget vettigt eller spännande att berätta.

Har just kollat mitt bankkonto, och inser att jag är pank som vanligt. Det är inte för intet att pappa kallar mig för Anki-panki. Hur ska jag nu kunna ha roligt och festa upp pengar jag inte har? Blev medbjuden gratis på relaxen i Boden men det kändes inte så lockande eftersom jag känner INGEN av dom förutom Jonas då eftersom det var han (hans polare) som ville ha med honom men då hade Jonas sagt att han inte kunde eftersom jag kom upp och vi skulle festa. Då hade dom menat på att jag också var bjuden men jag tackade nej. Jag gillar hemmafester och med folk jag känner mig trygg med.

Jag är inte ett dugg trött men jag kanske blir när jag väl sätter mig på tåget (?) ska ta mig en snus, fy Ida du som har slutat säger säger ängeln på min ena sida av axeln. på andra sidan sitter djävulen och säger vad gör lite snus då de bara är onico och fake? Det är ju inte ens nikotin eller tobak. Så jag lyssnar på djävulen i mig idag. =))

Just nu längtar jag verkligen tills Jonas har hämtat mig och vi har varit på stan och gjort ärenden och kanske fått i oss/mig mat. Då ska jag lägga mig i hans sköna nya soffa och "se film" vilket betyder SOVA just nu. Kanske hinner jag skriva ett inlägg innan jag somnar? Håll tummarna för update.

Tog länge att skriva detta inlägg, försöker nog dra ut på tiden lite så jag fyller ut raderna med skit. =) Då jag började skriva så var det en och en halvtimme tills jag skulle väcka honom men nu ser ni ju. MINDRE än en timme kvar!

Ska göra mig en macka om jag orkar.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0