Köbråk

Som ni vet har jag ju jobbat inatt. 23.30-04 (vilket tjat det blev om detta jobbpass) men hur som helst så var de bråk. Var in på Erikas blogg och hon påminde ju mig om idioten i kön.

Det var ett par som påstod att två killar hade trängt sig före och fick förtur för att dom kände kocken. Vilket ingen av oss fyra som jobbade gjorde. Killen muckar och står och skriker på dessa killar som backar undan och ställer sig bakom paret. Då tycker man ju att det borde vara nog men är det det? Nej, självklart inte. Denna idiot fortsätter skrika på grabbarna trots att han redan fått sin vilja igenom. Vissa är ju helt enkelt korkade!! Som Erika säger, man kan inte skylla på att man har druckit utan kan man inte bete sig får man dricka saft! Denna kille kommer då fram till mig i kassan och ber om ursäkt TILL MIG (?) för att han skrikit på dessa stackars grabbar. Fan, be dom om ursäkt och inte mig? Nåjå, dom fick sin mat fortare än jag nånsin serverat maten till någon för att slippa dom!

Yeay, 20 minuter tills jag ska väcka Matte.. nu kan jag räkna minuter och inte timmar. Dock blir de att räkna timmarna på tåget. När dom säger att vi är i älvsbyn kommer jag räkna sekunder!!!! Då är det typ 25 minuter eller nåt sånt till Boden.

Ha ha, nu ska ni få slippa läsa om massa onödigt. GÅ OCH SOV ISTÄLLET.
jag säger som Erika. Godnatt och för endel är det säkert godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0