klara, färdiga, gå!

Ja rubriker är ju inte min starka sida. Nu har jag i alla fall varit duktig med tvätten och allt är vikt. Väskan är packad förutom min klänning som jag ska packa ner strax innan jag går till tåget annars blir den så skrynklig. Mattias har legat på soffan och snarkat medan jag har sett på the doctors, that 70's show och nu How i met your mother. Jag har inte stört mig på hans snarkningar men mitt smsknappande drev honom till vansinne och nu ligger han och snarkar i sängen istället. Väckte honom för att höra om jag fick låna bilen och fara och köpa nå mat och om han skulle ha nåt. Fick som svar "subway, sätt i motorvärmaren" ska höra innan jag åker om han vill ha något förutom subway för dit vägrar jag fara.

Väntar på att bilen ska bli varm så jag tänkte att jag hade en liten stund över att uppdatera. Åhh, det är nära tills jag är i Boden nu. Gud, jag längtar såååååååå mycket.

Maria, visst hjälper du mig att baka på måndag under dagen? *flirt, blink, smile* please!

Måste sätta in lite ny musik i min telefon så jag har nåt bra att lyssna på under ca 4 timmar på tåget. Bra å bra, all musik jag har är bra men vissa låtar har jag nött sönder en hel del. Låt tips är välkommet!



Har fått bilder av Hanna från klassfesten sommaren 2007
så jag bjuder på enbild av oss "värdinnor"

NU KÄÄK!


Kommentarer
Postat av: Maria

Yeeees, fast ska på jobbintervju på måndagkväll :)

2009-01-30 @ 21:10:57
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0