jaha, då var det, dedär me rubrik.

Igår jobbade jag bara till 17.15 så då kom pappa och marcus å hämtade och lämnade av mig hemma. Sen for pappa och hämtade Käthie och kinakäk. MYCKET GOTT!!! Vi såg handbollen Sverige - Kuba, SKIT MATCH! utklassning ju. Till det drack vi lite vin och för att komma i form tills vi skulle spela Galen Panna. Vem som vann/förlorade är oväsentligt så stackars er som är nyfiken.

Vi ville ju ha lite musik efter det så jag fick vara teknisk och hämta högtalarna från den stationära datorn och koppla in i mattes bärbara. (matte var på tentafest) Sen hade ju inte han några låtar och jag har alla låtar på den extärna hårddisken så den kopplades också in. Sen dunkade på rätt bra och nästan "tävlade" med grannen under vem som dunkade mest.

Mattias kom hem strax innan 12 lite smått lullig och dödstrött efter lördagens tenta. Marcus var helt slut efter deras utflykter och besök i musikaffärer så han gick och la sig vid 1 men vi andra surrade på och sen rök jag och pappa in i en diskussion som Käthie snabbt löste och sen var jag helt slut och då gick jag och Matte och la oss. Pappa och Käthie diskade och städade undan allt i lägenheten så jag somnade till diskskrammel och efter de hade Käthie tagit en taxi hem.

Idag väckte jag och Marcus pappa genom att attackera honom. Så vi surrade och spelade lite musik när Mattias kom och frågade om vi hade fest. I med frukost och sen gick vi in till stan på Clas Olsson eftersom jag var tvungen att köpa en lampa till fönstret i köket och hade sett ut en där och lite annat smått och gott.
Eftersom jag hade kvar presentkortet jag fick av pappa på Stadium gick vi dit och där hittade jag en ny tröja. Så jag är nöjd efter dagens "shopping".

39:- för ett skorv på Frasses var det första pappa såg då vi kom in till stan så det blev dagens lunch och sen rörde vi oss hemåt igen. Väl hemma så plockade pappa och Mackie ihop sina grejer och började resan till Boden men skulle först besöka Käthie och kolla nåt datasystem och sedan förbi Johan och Christel i Sävar. Så då satt vi där jag och Mattias i soffan och var helt slut då gick chasing Liberty på femman och den såg jag förståss. 18.30 innan filmen hann sluta så började ju handbollen Sverige - Korea så jag valde matchen eftersom jag har sett filmen förr, inte sant Anthon?

Efter matchens slut (vinst till Sverige med 31-25) såg jag The F Word och magikerns hemligheter. Blev less då nåt dåligt program med Pamela Anderson började så jag satte mig här och pillade lite. Laddade hem lite serier som jag ska se nu. Hoppas att eran helg har varit lita trevlig som min.

Ska försöka leta upp min sladd till kameran och lägga in nån bild från Galen Panna. 

TITTA VA JAG HITTADE!!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0