garderobsstäd

FÖRE


Nej detta är inte min garderob, utan min kära sambos!
Jag höll på att bli galen så jag gjorde ett ryck och fixade till den.

EFTER


Så va tycker ni? dock är bilderna lite dålig kvalité men jag har tagit me min mobil.

Och på tal om mobilen har den gått varm idag.
Har smsat me Jonas från 14.37 till sista smset 21:33
Tur att vi har gratis sms. Tyvärr går mina gratis ut imorgon och de känns
onödigt att fylla på telefonen igen eftersom jag har kvar ca 250kr.
Jag har alltså ringt för 50 kr. Sen har jag skickat över 1550 sms.

Jag fick Mattias att diska! Han är såå duktig min karl!
Nu ska de bli rena sängkläder.

Imorgon ska jag på stan med Elin och Isak. Ta oss en fika och hon hade
några ärenden (?) Så skönt att vara ledig, men i helgen blir de långhelg.
Jobbar 18-04 både fredag och lördag sen 17-23.30 söndag.
Sen är jag ledig måndag och tisdag. Jobbar kväll onsdag och torsdag
sen är det 23-04 fredagnatt och 6.47 bär det av mot Boden lördagmorgon.
JAG LÄNGTAR SÅÅ MYCKET!

Stort tack till Isak som kunde jobba en dag åt mig så jag kan besöla Boden!
Och så avslutar jag för ikväll, sov gott!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad duktig du är sötsyster :)

2009-01-21 @ 23:56:29
URL: http://isabellestroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0