boden närmar sig med stormsteg

Nu är det bara två dagar kvar till Boden. Känns som en i stort sett. Ska bara jobba 16.30-00.30 idag med Magnus och då går tiden alltid fort. Sen ska jag hem  och sova med en gång har jag bestämt men de kanske blir nattsudd som igår till 5.20? Nej de ska det inte bli för imorgon ska jag kliva upp SENAST 11.30 för jag har massor att göra innan jag åker. Tvätta, städa, packa osv. Sen är det jobb 23.30-04, hem och duscha och sen gå till tåget, eller kanske kanske att Matte kunde skjutsa mig. Som ni vet går ju tåget redan 6.47 lördagmorgon och då är jag framme 10.51. JIPPI!

Satt uppe och pratade med Rickard och Johan i natt. Eftersom jag hade utmanat Rickard i mitt förra inlägg antog han utmaningen, det var ju faktiskt hans första. Han ställer mig frågan "varför heter det utmana?" Ja, hur fan ska jag veta, nån som vet?

Nu ska jag äta en banan och fixa mig lite innan jobbet. Ha en underbar helg för jag har en känsla av att jag kommer lägga bloggandet på hyllan under Bodenvisiten. Kan ju hända att jag snor Jonas dator och skriver en rad eller två men jag vet att jag har mycket viktigare saker för mig.

Som Mattias skulle säga: Håll i hatten när du fiser i motvind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0